Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

... και ο Miss Joker 2015 (α') είναι...

# 16 ... ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ !!!
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της κλήρωσης #1568 της Πέμπτης 22/1/2015 (και σε xl), ο αριθμός joker είναι το 16, στην λίστα των καραγκιοζοκομμάτων μας η φρέσκια δημιουργία ενός ακόμα παιδιού των εθνοφέλιμων media, του πολυαγαπημένου μας Σταύρου. Να και το πιο πρόσφατο σχετικό δημοσίευμα. Καλή ψήφο σε όλους τους jokerόφιλους, να μπει, να μπει ο Σταύρος στη βουλή (να γίνουμε πολλές). Ετσι για το μπούγιο!
Κατά τα λοιπά περιμένουμε με τεταμένη αγωνία να μάθουμε αν άλλος ένας επαγγελματίας ανεπάγγελτος θα γίνει αυτοδύναμος πρωθυπουργός, να διαφεντέψει τις τύχες των μεροκαματιάριδων / άνεργων ψηφοφόρων που τον ανέδειξαν!
Καλά κρασά.


Υ.Γ.
Ένα σχόλιο για τον joker του 2009, την Χ.Α., για όλους τους "αριστερούς" μου φίλους:
«Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες.»
Βολταίρος (σχεδόν, δες τον σύνδεσμο στη wikipedia)

Ο φασισμός είναι ιδεολογία, αλλά κυρίως είναι πράξη, συνήθως νομιμοφανής καταστολή των πολιτικών αντιπάλων. Όχι δεν είμαι (και εγώ) "φασίστας", αλλά η συγκεκριμένη λογική "οι φασίστες στη φυλακή" μου θυμίζει την θρησκόληπτη θείτσα μου: χαίρεται που τα πράγματα πάνε σκατά γιατί βλέπει την εκκλησία γεμάτη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: